Thursday, 30 September 2010

Blastoise has dark secrets..

Now we all know what that grin is for...




137 comments:

  1. WOW, I don't know if I want to laugh..or feel sorry...either way, damn!!!! I'm glad Im not one of those 65!!

    ReplyDelete
  2. Thats incredible, I now have 100 respect for blastoise

    ReplyDelete
  3. haha, i'm pretty sure its fake Ishu ;] and hell yeah =D

    ReplyDelete
  4. Please tell me a furry dressed as Blastoise did not do all of that. Jesus Christ. That is a type of insanity I cannot even begin to grasp.

    ReplyDelete
  5. hahaha! 65 men?! damn! blastoise is naughty!

    ReplyDelete
  6. A man dressed up as a blastoise and raping people.... really???

    ReplyDelete
  7. If Blastoise were my dad, things would be different around h--WAIT, DAD, NO!

    ReplyDelete
  8. Thanks for the insightful comments on my last blog post!

    ReplyDelete
  9. " Recently, the town made headlines when a serial rapist dressed as a Blastoise Pokemon raped and killed 65 men."



    Pics Or It Didn't Happen. :D

    ReplyDelete
  10. I just thought of this. Did this serial rapist/killer have a gun? If not, everyone of those 65 men were pussies to be raped and killed by a furry. Either pussies or elderly and crippled.

    ReplyDelete
  11. hehehe, thats funny :D

    pokemon nostalgia to

    ReplyDelete
  12. Blastoise? Seriously? HOW COULD YOU!

    ReplyDelete
  13. Oh God, I will never look at Blastoise the same way again.

    ReplyDelete
  14. That's why if you come across a Blastoise in the wild, you master ball the bastard. He'll rape you if you don't.

    ReplyDelete
  15. HAHAHAHAHA I haven't laughed that hard in ages.

    ReplyDelete
  16. I'm calling shenanigans on this one. Until I see an actual news article.

    ReplyDelete
  17. wow i really didn't see that coming lmao nice post

    ReplyDelete
  18. hahaha oh my gosh, blastoise is CRAZY

    ReplyDelete
  19. Hahahaha i think i will laugh like this everytime i see a blastoise

    ReplyDelete
  20. hahaha, I still like Blastoise btw

    ReplyDelete
  21. Wow, that's crazy. Kinda sad being known for that though.

    ReplyDelete
  22. Thanks for checking out my site. I like your site keep up the good work.
    Cheers

    ReplyDelete
  23. Wow, Blastoise went on a rampage. Would have expected Charizard, but I guess squirtle didn't quit after he put away his shades.

    ReplyDelete
  24. Wow Blastoise, that's messed up man..

    ReplyDelete
  25. Haha great post following!

    ReplyDelete
  26. Haha, I probably shouldn't laugh. Great post.

    Following.

    ReplyDelete
  27. Cause he banged your mother.

    ReplyDelete
  28. lol...It's a trap! Or something like that.

    ReplyDelete
  29. Blastoise was already my fav pokemon; now he gets 10x the love lol

    ReplyDelete
  30. Haha I have always wondered about that grin.

    ReplyDelete
  31. oh jesus christ who does that

    ReplyDelete
  32. One of the most disturbing pieces of news I've heard in a while, but sadly, it doesn't make it any less funny.

    ReplyDelete
  33. LOL this seriously made my day and my friends day LOL omg.

    was this on the news too? looking it up now

    ReplyDelete
  34. shifty turtle I knew he was hiding something

    ReplyDelete
  35. i miss Pokemon, ah the good old childhood days

    ReplyDelete
  36. good thing i'm immune to water pokemon

    ReplyDelete
  37. how dare you bash on blastoise

    ReplyDelete
  38. to be fair, i only voted for Half Life because my #1 favorite Marathon and #2 favorite Medal of Honor weren't on there...

    nice blog, and also thanks for stopping by the 16th Parallel!

    ReplyDelete
  39. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  40. jesus christ lol, rape, it's super effective!

    ReplyDelete
  41. lmao thats crazy!!
    blastoise dad ftw tho!

    ReplyDelete
  42. wow your blog is popular ;)

    ReplyDelete
  43. Hahaha, and thanks for the posts, I also frequently check your blog :P and I already voted in your poll :D

    ReplyDelete
  44. define kaster? what the heck

    ReplyDelete
  45. google "define: kaster" for a lolsurprise ;P just sharing daily love ;p

    ReplyDelete
  46. Haha! That has to be fake, but damn, how can you make up something like that?

    ReplyDelete
  47. Wow, this is even worse than the mudkipz incident! and thanks for reading my blog, liking yours too :)

    ReplyDelete
  48. loll hes my favorite, i cant believe this =( now i cant mirin him!

    ReplyDelete
  49. What the hell? I mean, what was the thoughts of the poor victims? "No! I'm being raped by a giant gay turtle rapist!"?

    ReplyDelete
  50. i laugh at the irony, and cry at the tragedy
    check my blog for sick politics!

    ReplyDelete
  51. O_O How do you maneuver yourself in that suit?

    And 65 guys? You think after about 20 someone would have noticed something fucked up was going on with the guy in the turtle suit. :P

    ReplyDelete
  52. BOAH! i bet he used Bubbles! >=(

    smoochies n' poopies! :*

    ReplyDelete
  53. Sorry if I've been neglectful of your blog, Slumph. I've been having trouble keeping up with my followers lately. I'm thinking about taking a small vacation from blogging. In the meantime, I'm showin' mah luvvins'.

    As for the Blastoise serial rapings...all I can say to my furry/nerd brethren is "THIS IS WHY WE CAN'T HAVE NICE THINGS!"

    ReplyDelete
  54. hahaha that's fucking hilarious!

    ReplyDelete
  55. Blastoise is a sweet pokemon, my personal favourite beginner evolution, guess why? BLUE?!

    ReplyDelete
  56. Blastoise is still, and will always be, awesome in my book. :)

    Thanks for sharing!

    ReplyDelete
  57. blastoise was my first holographic pokemon card!

    ReplyDelete
  58. pfft blastoise... its all about charizard

    ReplyDelete
  59. Blastoise is a pretty cool guy, eh...

    ReplyDelete
  60. he no afraid of anything. =)

    ReplyDelete
  61. I wanna see what's under that shell

    ReplyDelete
  62. interesting, cant wait to see more :)

    ReplyDelete
  63. blastoise is badass!! it beats the shit out of everything

    ReplyDelete
  64. see what happens when you hand over information website for everyone!

    ReplyDelete
  65. Not sure whether this is real, but pretty funny either way.

    ReplyDelete
  66. i had blastoice in the 1st edition was pretty leet

    ReplyDelete
  67. 65 man?!
    May The FORCE Be With You!

    ReplyDelete
  68. blastoise is just to cool. :))

    ReplyDelete
  69. My god...Blastoise how could you?

    ReplyDelete
  70. run or this pokemon will rape u all!

    ReplyDelete
  71. That is one of the most horrible/awesome things I've ever seen.

    ReplyDelete
  72. i was so happy when my wartortle evolved into a blastoise

    ReplyDelete